Divinity Original Sin 2 pe Kickstarter

3

Campania a început, și detalii sunt ample. Divinity Original Sin 2 este acum pe Kickstarter, cerând doar 500 de mii de dolari în următoarele 34 de zile.

Ce aduce? Multe. În loc de două personaje vei face unul singur, selectând rasa, povestea sa de fundal, originea, toate având o influență mare asupra modului în care vei parcurge povestea, două personaje diferite având în esență alt dialog. Au angajat mai mulți scriitori, așa că dacă nu vă plăcea de Ishmashell, veți avea parte și de lucruri mai interesante. Nu de Chris Avellone, cel puțin nu deocamdată, fiindcă nu au anunțat obiective adiționale de finanțare.

Sistemul de lupte este ușor modificat, prin adăugarea de abilități speciale noi și printr-un sistem de făurit abilități. Așa cum puteai pe vremuri în The Elder Scrolls, poți combina efecte multiple într-o singură vrajă, care spre exemplu, să invoce un păianjen și să îl facă invizibil.

Dar elementul cel mai interesant este ceea ce au făcut cu modul cooperativ. Simplu spus, nu mai este strict cooperativ. Dacă la Original Sin puteai să faci tâmpenii aliaților tăi, acum poți comite adevărate crime. Oricând dorești, poți lucra împotriva prietenilor tăi, jocul permițând acte competiționale, la care un jucător poate deveni chiar inamicul, cu propriile sale misiuni menite să submineze efortul celorlalți. Cam ca Măcelaru’ din campania de Pathfinder cu Națiunea Jucătoare. Poți chiar să îi dai în gât la miliția locală.

Sabotajul, subterfugiul și înjunghierea în spate atinge cote ridicole mulțumită sistemului de confecționat obiecte, pentru că poți lua o fiolă de otravă, îi poți adăuga un colorant roși, și va semăna cu o poțiune de vindecare pe care o poți lăsa în inventarul unui membru de party. Pe scurt, sună de parcă va fi foarte amuzant să fii o jigodie în multiplayer. Disputele de dialog pot duce acum la adevărate lupte, nu întreceri piatră/foarfece/hârtie.

Apoi, pe lângă vorbitul cu animale, acum poți vorbi și cu fantome. Unele aparținând inamicilor pe care doare ce i-ai omorât, și chiar poți combina Pet Pal cu fantomele, pentru a vorbi cu animalele omorâte.

În cazul în care o să fie finanțat, Divinity Original Sin 2 va fi lansat la sfârșitul anului 2016.

Sursa: Larian

3 Responses

  1. Beda Venerabilis

    Doar 500.000? Alții cer zeci de milioane și ei se mulțumesc cu sume ridicole? Sau ăsta e doar un DLC?
    Oricum ar fi, sună grozav. Din moment ce angajează scriitori în loc să-i concedieze, e de bine.

  2. Alexandru

    sunt bucuros ca e finantat intr-o zi si trist ca nu am avut timp inca sa-l joc pe primul, cand lanseaza EE-ul intr-un fel sau altul trebuia sa remediez asta