Bethesda are lucruri de explicat

3

N-am avut ocazia să joc extensiile lui Fallout 3, pentru mine s-a terminat povestea când eroul a… hai să zicem că n-am jucat Broken Steel. Așa că nu am avut ocazia să văd metrourile ce aparent se perindau pe undeva pe hartă.

Știți cum au fost realizate acele metrouri? Probabil vă gândiți că era un model pus să se miște pe o traiectorie fixă. Ați avea dreptate pe jumătate.

Metrourile erau NPC-uri umane ce aveau metrouri pe post de pălării și se mișcau foarte, foarte rapid.

Fallout3MetrohatIMG

De ce Bethesda a făcut asta în loc să facă să se miște modelul acelei pălării? Posibil pentru că motorul nu poate face anumite chestii să se miște, de asta Silt Striders stăteau mereu pe loc în Morrowind.

Ca să vă distrag atenția de la oameni cu capete de metrou, vă prezint mai jos oameni ce au căzi funcționale pe post de pălării, în The Sims.

 

3 Responses

  1. Vlad Alexandru

    Se pare ca metroutile isi cam luau lumea in cap!
    (•_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
    YEAAAAAAAAAH!

  2. Alexandru

    Sunt destul de sigur ca am vazut masini functionale in new vegas, nu mai stiu daca era un mod similar si pentru 3

  3. peng

    (•_•) Ai putea spune că…
    ( •_•)>⌐■-■ NPC-urile acelea sunt…
    (⌐■_■) Iuţi la minte şi tari de cap.