RollerCoaster Tycoon World se tot mută

Știți cum se numește un joc care își schimbă studioul de producție în mijlocul producției? Îl numești probabil să nu iasă prea bine. Dacă se întâmpla spre final, sigur, putea ieși bine, precum Conquest Frontier Wars. Dar știți cum se numește un joc ce schimbă studioul de producție de două ori? Îl numești RollerCoaster Tycoon World.

Atari, probabil din cauza recepției super-negative, primite din partea publicului cu afișarea primului trailer, schimbase inial producția de la Pipeworks Software la Area 52 Games, iar acum s-a întâmplat din nou, de proiect ocupându-se Nvizzio Creations.

De ce au schimbat din nou studioul de producție? Poate pentru că au auzit că Frontier lucrează la propriul simulator de parc de distracții.

Merită menționat că, la origini, RollerCoaster Tycoon World era o portare a jocului de pe mobil, pe care l-am jucat cam jumătate de oră, am văzut că pe măsură ce amplasam clădiri dura din ce în ce mai mult să fie construite, și că în consecință era un jeg de joc, așa că am revenit la Nethack, Pixel Dungeon și Puzzle Forge 2.

Sursa: Gamewatcher

Tags

About the author

unacomn

Twitter Website

Când nu își amintește noi motive pentru care nu îi place un joc vechi de trei ani, unacomn obișnuiește să poarte o pălărie și să vorbească despre sine la persoana a treia.