Riccitiello are dreptate

1

Ca să îl parafrazez pe Goerge Trăznitul Junglei, „Bătrânul domn Riccitiello nu este pe cât de prost pare”, noul CEO al companiei Unity și fostul CEO al corporației semi-malefice Electronic Arts, a fost întrebat recent despre cum percepe lumea motorul grafic Unity, iar răspunsul său a fost surprinzător de logic, rațional și inteligent.

Spun asta cu ceva surprindere, pentru că este vorba de omul sub a cărui conducere Electronic Arts a comis numeroase atrocități ce te făceau să te întrebi dacă nu cumva compania este condusă de un lemurian rătăcit.

Conform spuselor lui Riccitiello, motorul Unity are o problemă de imagine deoarece, fiind gratuit, sigla sa apare în orice prototip și în jocuri făcute de amatori lipsiți de experiență. Sigla trebuie să fie acolo, conform criteriilor pentru folosirea tehnologiei.

Însă cei care chiar se pricep, care cumpără o licență pentru motor, nu sunt obligați să folosească sigla, așa că majoritatea nu se mai deranjează să o afișeze pe undeva. Ca urmare, toată lumea știe că Unity e acel motor folosit pentru acel joculeț groaznic făcut de un nimeni care abia învață programare, dar puțină lume știe că Hearthstone este făcut cu Unity, sau Cities Skylines, sau Wasteland 2, sau Pillars of Eternity, sau Kerbal Space Program.

O soluție sugerată de John pentru această problemă de imagine ar fi ca jocurile făcute cu varianta plătită a motorului să afișeze sigla, cum se întâmplă cu Unreal și CryEngine, iar cele gratuite să nu aibă obligația de a o folosi. Este o idee bună ce cu siguranță ar avea un efect pozitiv asupra imaginii motorului.

De ce n-a putut să aibă așa idei bune cât era la EA?

Sursa: KitGuru

One Response

  1. Gusa Catalin

    Intrun anumit moment ai glumit ca la EA pompau ceva nu foarte bun in sistemul de ventilatie.Poate aveai mai multa dreptate de cat credeai.