Ubisoft la E3: Revelația

1

Mai știți cum anul acesta, la E3, jocurile Ubisoft precum The Division nu arătau la fel de uluitoare din punct de vedere grafic precum păreau în anii trecuți? De ce credeți că s-a întâmplat asta? Răspunsul v-ar putea șoca!  Trebuia să pun asta în titlu, probabil atrăgea mai multă atenție articolul.

Într-un interviu recent, Yves Guillemot, CEO al companiei, a declarat că anul acesta s-au asigurat că jocurile funcționau pe sistemele pe care intenționau să lanseze jocurile. Că după tot ce s-a întâmplat cu Wathc Dogs, au considerat că este o idee bună ca titlurile să fie jucabile pe sistemele țintă, altfel poate fi un risc.

Această filozofie a fost descoperită inițial de Henry Ford, când a decis ca legendarul Model T să fie capabil să meargă pe drumuri. Inițial, partenerul său de afaceri, bunicul lui Yves Guillemot, vroia ca doar varianta de prezentare a lui Model T să meargă pe drumuri, iar cele vândute publicului să explodeze când apăsai accelerația.

Sursa: PC Gamer

One Response

  1. Beda Venerabilis

    Asta zici că-i scoasă dintr-un sketch Monthy Python.
    Oare șefii de la Ubisoft s-au născut idioți sau au făcut seralul ca să devină?