Top 7: Schimbări de poveste în Final Fantasy 7

2

Cu anunțul că Final Fantasy 7, în varianta sa reconstruită de a transformat trei găuri în ceva uluitor, va devia de la poveste, a venit timpul să speculăm aiurea despre ce jocul va aduce nou. Ce va fi diferit, ce va fi schimbat, ce proprietăți inedite va avea comparativ cu variantele sale precedente, și mă refer la găurile astea, nu la altceva:

FF7remakecompIMG

 

Acest articol va include detalii despre povestea lui Final Fantasy 7, așa că dacă nu l-ați jucat, dar vreți, sau nu l-ați terminat, atunci ghinionul vostru, probabil ați văzut deja titlurile.

Acestea fiind spuse:

Locul 7: Barret e jucat de Mr. T

Asta era oarecum la mintea cocoșului. Nu reprezintă o deviere de la poveste, ci mai mult o înfăptuire a voinței colective a planetei. Final Fantasy 7 nu avea voci, dar după modul în care Barret arăta, și după cum dialogul său era scris, de te așteptai ca fiecare al doilea cuvânt pe care îl spune să fie „I pitty the fool”, și să fii nevoit să îi dai un sedativ pe furiș pentru a-l încărca pe aeronavă.

Locul 6: Partea de RTS este scoasă

Când Final Fantasy 7 a fost lansat, era o perioadă plină de speranță și experimentare. Lumea încă mai încerca să porteze Starcraft pentru un controller. Dar ultimul deceniu ne-a învățat clar că posesorii de console urăsc RTS-uri, le disprețuiesc atât de mult încât întreg genul a intrat într-un con de umbră de când jocurile de console s-au ridicat la putere. În consecință, componenta de RTS a lui Final Fantasy 7 a fost înlocuită cu o secvență cinematică foarte bombastică în care veți vedea armate cum se ciocnesc între ele, fără nici un fel de acțiune din partea ta.

Locul 5: Chocobo Tuning

De când a fost lansat Final Fantasy 7 și până acum, fenomenul de tuning al mașinilor, modificarea lor pentru performanță și aspect, s-a transformat în element central al culturii moderne, și a revenit înapoi la un fenomen de nișă. Square Enix fiind blocați în trecut, vor include opțiunea de tuning în Final Fantasy 7. Dar pentru că motocicleta este folosită o singură dată, mașina nu o conduci tu și era oricum ultimul jeg, iar aeroglisorul se strică, vei putea modifica găinile masive. Acestora li se va putea monta câte un eleron, un spoiler, neoane și patine cu rotile cu jante cromate. Aș fi făcut în Paint o imagine evocativă, dar este după-amiaza și de obicei dorm la ora asta.

Locul 4: Vincent devine mai emo

Când varianta inițială a lui Final Fantasy 7 a fost lansată, Vincent părea a fi un personaj misterios, întunecat, turmentat și bântuit de trecutul său. Parcă nu era tocmai pe cât de emo părea în continuările jocului, în care își petrecea timpul predominant stând lângă lacuri de păduri întunecate și privind gânditor în zare. Pentru a-l face pe Vincent din Final Fantasy 7 să pară mai mult ca cel din Advent Children, în timpul luptelor va primi un Limit Break nou, la care va sta pur și simplu în fața inamicului, plângându-se despre cum nimeni nu îl înțelege. Atacul are două efecte, ori inamicii îl iau la bătaie, ignorând complet restul echipei, sau îl vor ignora și vor pleca, presupunând că și restul echipei sunt la fel de emo.

Locul 3: Yuffie dispare

După un studiu foarte minuțios efectuat pe parcursul a șapte ani și pe un eșantion de aproximativ 20 de mii de persoane, Square Enix a decis că Yuffie este pur și simplu prea enervantă. Au fost luate în considerare și victimele ce s-au produs ca urmare a variantei actualizate a lui Final Fantasy X, Tidus în HD a fost pur și simplu prea mult. Compania și-a amintit între timp de ce personajul enervant a fost divizat în Final Fantasy 8, ocupând două entități, Zel și Selfie, în locul entității singulare Zelfi, ce era inițial în plan. Pentru Final Fantasy 7 se consideră acum implementarea tot a două personaje, ce individual nu sunt la fel de enervante ca Yuffie, și anume Yufe și Fluffy.

Locul 2: Cloud este înlocuit de Zack

Deoarece Vincent va umple cota de emo a jocului, Square Enix îl va înlocui pe Cloud Strife ca personaj principal al lui Final Fantasy 7. În locul său va fi Zack Fair, posesorul original al sabiei ridicole și în esență persoana care Cloud credea că era, până când a luat-o complet razna. Povestea nu va fi afectată foarte mult. Culoarea părului personajului central este schimbată, iar Cloud este doar o amintire ce ocazional își exercită controlul asupra lui Zack, atunci când trebuie să îi dea Materia lui Sephiroth… de două ori. În rest, tot jocul va fi la fel, doar că personajul principal va petrece mai puțin timp părându-i rău pentru sine însuși.

Locul 1: Aeris Lives DLC

Pentru numai 14.99 dolari în plus, aveți posibilitatea de a o menține în viață pe Aeris. În momentul în care cumpărați DLC-ul, atunci când Sephiroth cade foarte lent de la o înălțime foarte mare cu sabia, spre deosebire de Cloud, Zack va folosi una din sutele de super-puteri pe care le are la dispoziție pentru a-l opri. Asta sau după ce Aeris moare, în loc să o scufunde, folosește un Phoenix Down, ce costă doar 300 gil și te face să te întrebi cum de moare vreodată cineva în lumea aia, decât dacă luptele pe ture chiar sunt o existență paralelă. Poate luptele astea se petrec în mințile participanților și un Phoenix Down nu face decât să întărească rezistența lor mentală. Caz în care, stai și te întrebi, de ce un șarpe imens ar încerca să se bată mental cu niște țărani care căutau o găină?
Trebuie menționat că asta nu a fost ideea mea, dar este una grozavă.

Locul 0: Scena de la camera de grup de la Honeybee Inn va fi interactivă

Nu cred că mai trebuie vreo explicație aici.

FF7thing

2 Responses

  1. raul

    Cred ca locul 1 a fost ideea lui Mark, iar de locul 0 nu am nici o idee ce a-si putea zice.
    Oricum ma bucur sa vad ca ai facut un top nou.