Cum să îi faci să le pese În Jocuri

8

8 Responses

  1. Marcelo-Adrian Iță

    Nu ai menționat Hλlf-Life/Portal etc. încep să cred că ai făcut-o intenționat.

  2. Beda Venerabilis

    Off-topic.
    Când ai vorbit despre relațiile dintre personaje și despre empatia cu acele personaje, mi-am amintit de Forbrydelsen. Originalul, nu remake-ul american. A fost atât de bine făcut încât nu am auzit pe nimeni să spună că nu a fost captivat de personaje și de poveste. A fost aproape perfect, din toate punctele de vedere. Nu înțeleg de ce nu s-a făcut un joc după o creație de un asemenea nivel. Asta în condițiile în care se fac jocuri care imită sau copiază toate plictiselile de filme. Și invers.
    On-topic.
    Ha, ha, să le pese jucătorilor? Sfântă naivitate! Dacă le pui în față niște personaje inofensive, imensa majoritate a jucătorilor va cere arme cu care să pornească măcelul. Mai ții minte cum în Skyrim nu puteai ucide copii? Bineînțeles că cineva s-a gândit să facă un mod în care copiii să poată fi uciși. COPIII!
    Pune-le în brațe jucătorilor o metodă de a distruge, omorî, incendia și nu mai e nevoie de poveste, relații, empatie. Sau gândire. Suntem spălați pe creier, gândește-te la vânzările de CS.
    Dar ca să-mi folosesc totuși creierul (am unul de rezervă, de care n-a auzit nici o corporație până acum) o să mă gândesc la niște metode de a trezi interesul unui gamer.
    Deși nu știu dacă o să încapă în pagină tot ce am de spus.

  3. raul

    Cum a-si face jucatorului sa ii pese de personaj, hm, cel mai probabil o sa ii prezint personajele direct prin gameplay si probabil se for afla in situati dificile, deci un fel de mix dintre The Walking Dead si Half Life

  4. Haibachcristopher

    Probabil as face un aparat care sa loveasca jucatorul in oua in mod constant daca face o alegere gresita imaginativa cum am sta sa ne gandim jumate de ora daca mergem in drapta sau in stanga :))

  5. Gabi alex

    Cum sa faci un jucator sa ii pese de personajul negativ: il faci la fel de antipatic ca Joffrey Baratheon si il pui inca de la inceputul jocului sa ii faca ceva foarte urat protagonistului (gen sa ii omoare pisica), apoi il ascunzi undeva bine, iar scopul jucatorului va fi sa il vaneze. Si ca sa nu isi piarda setea de razbunare, vocea enervanta a antagonistului va fi auzita periodic prin intermediul unor difuzoare, sau monitoare, sau chestii magice.

    De fapt mi-a venit si o idee pentru un joc: generezi o lume complet aleatoare, ascunzi undeva personajul negativ dupa ce a omorat pisica protagonistului, umpli lumea cu NPC-uri si side questuri fara numar dar interesante, nu spui unde se ascunde antagonistul, iar scopul jocului va fi sa descoperi unde se afla in timp ce ajuti alte personaje.

  6. Mihai

    Cand am citit titlul am sperat ca va fi o emisiune despre developeri, distribuitori si feedback.