Godus: Nu aveți speranțe mari

Mai știți Godus? Joculețul lui Peter Molyneux ce suna atât de bine când l-a anunțat. La fel cum suna bine literalmente fiecare lucru pe care l-a anunțat în ultimul deceniu, inclusiv Milo pentru Natal/Kinect. Acel lucru care nu s-a materializat vreodată. Eh, Godus s-a materializat, dar nu este tocmai întreg, și nu prea pare de parcă vor reuși să implementeze prea curând toate funcțiile promise, sau vreodată.

Motivul este simplu de înțeles, varianta pentru platforme mobile a jocului conține micro-tranzacții, este profitabilă, și ca urmare pe ea se concentrează echipa de producție. Peter în sine a trecut la un proiect nou, deși spusese că 22Cans va face doar un singur joc.

Noul designer al lui Godus este optimist că echipa care se ocupă acum de el poate să împingă mai departe dezvoltarea variantei de PC, studioul pregătindu-se pentru o infuzie de fonduri în primăvară. Cu toate acestea, designerul Konrad „FuriousMoo” Naszynski este destul de sigur că multe din propunerile pentru îmbunătățirea jocului vor fi respinse, și că tot se vor concentra pe varianta de mobile.

După această dezvăluire, actualul designer și Peter Molyneux au emis o declarație oficială pentru comunitate, în Peter a promis că nu va lua banii și va fugi. Dar a recunoscut că s-au făcut greșeli în  trecut.

Nu uitați de previziunea mea despre anularea jocului pe 2 aprilie. Prima s-a adeverit, urmează a doua.

Sursa: PC Gamer