VÂNZĂRILE PLAYSTATION 4 DEPĂŞESC 7 MILIOANE DE UNITĂŢI LA NIVEL GLOBAL

1

Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) anunţă că vânzările cumulate pentru PlayStation®4 (PS4™) au depăşit 7 milioane de unităţi*1 la nivel global pe data de 6 aprilie 2014 (JST), demonstrând extinderea rapidă a noii platforme.

Reacţia comunităţii globale de fani la apariţia PS4 a fost una copleşitoare şi suntem cu adevărat onoraţi să vedem un număr atât de mare de jucători care au ales PS4 ca noua lor consolă next generation”, a declarat Andrew House, preşedintele şi Group CEO al Sony Computer Entertainment Inc. “Acesta este doar începutul şi, chiar dacă în continuare există dificultăţi în a ţine pasul cu cererea manifestată la nivel global, suntem dedicaţi angajamentului nostru de a răspunde la nevoile utilizatorilor. Vrem să depăşim aşteptările prin oferirea de noi experienţe care inspiră şi încurajează întreaga comunitate. În lunile care urmează vom oferi mai multe detalii despre planurile noastre.”

Vânzările de jocuri pentru PS4 continuă tendinţa ascendentă, până pe 13 aprilie 2014 fiind comercializate un total de peste 20.5 milioane*2 de copii, atât în format fizic în cadrul magazinelor din întreaga lume, cât şi în format digital prin serviciul de distribuţie digitală PlayStation®Store. Posesorii de PS4 au la dispoziţie o gamă variată de jocuri aparţinând diferitelor genuri, fiind planificate să apară pentru noua platformă în jur de 120 de titluri*3 în 2014. Dintre cele mai aşteptate jocuri amintim Destiny (Activision), The Elder Scrolls Online (Bethesda), Alien: Isolation (SEGA), NBA 2K15 (2K), Watch_Dogs™ (Ubisoft Entertainment), #DRIVECLUB (SCE WWS), MLB 14: The Show (SCE WWS) şi The Order 1886 (SCE WWS). De asemenea, comunitatea de dezvoltatori independenţi continuă să creeze experienţe inovatoare pentru PS4, cele mai bune exemple fiind N++ (Metanet Software), GALAK-Z: The Dimensional (17 Bit Games), Transistor (Supergiant Games), Secret Ponchos (Switchblade Monkeys Entertainment), The Witness (Thekla, Inc.), Octodad: Dadliest Catch (Young Horses) sau Daylight (Zombie Studios), toate planificate să apară încă în anul acesta.

Jucătorii profită şi de funcţiile sociale ale consolei pentru a partaja experienţele de joc cu întreaga comunitate globală. S-au realizat peste 135 milioane de capturi*4 folosind butonul „SHARE” de pe controller-ul wireless (DUALSHOCK®4) şi peste 4,9 milioane de sesiuni de gaming au fost partajate*5 de pe PS4 prin intermediul platformelor Twitch şi Ustream. Acestea au generat peste 90 milioane de vizualizări*6. Streaming-ul interactiv, care permite spectatorilor să modifice gameplay-ul jocurilor urmărite prin creşterea sau reducerea numărului de obstacole sau alterând nivelul de greutate al provocărilor este disponibil în mod exclusiv în cadrul unor jocuri caDYNASTY WARRIORS® 8: Xtreme Legends® Complete Edition (TECMO KOEI GAMES CO., LTD) sau Dead Nation: Apocalypse Edition (SCE WWS).

One Response