Camelot Unchained

CamelotUnchainedIMGCity State Entertainment, un studiou format de câțiva oameni ce lucrau pe vremuri la Mythic Entertainment, anunță strângerea de fonduri prin Kickstarter pentru un nou joc, un MMO numit Camelot Unchained. După cum sugerează numele (Mythic fiind responsabil pentru Dark Age of Camelot), acest joc are ceva tangențe în termeni de stil cu titlu ce a introdus conceptul de RvR. Nimic oficial, dar poate fi considerat un succesor spiritual, unul cu trei elemente principale în spatele său, trei stâlpi, alți stâlpi decât cei la care se referea Bioware, cu The Old Republic.

Aceștia sunt: lupte masive între trei tărâmuri, crafting și housing. Mai pe larg, în Camelot Unchained vei putea lupta de partea a una din trei facțiuni Arthurians, Tuatha Dé Danann sau Vikings, ce încearcă să își asigure supraviețuirea într-o lume în care s-a produs un eveniment de distrugere în masă, din cauza apariției în forță a magiei. Clasele jocului vor fi împărțite asimetric printre cele trei facțiuni, fiecare având caracteristici unice.

Luptele directe dintre aceste facțiuni, într-un sistem numit TriRealm (fiindcă Realm vs Realms este deținut de EA), sunt aproape singura metodă prin care poți progresa. Este un joc orientat pe PvP, nu există PvE, nu există phat loot ce pică de la monștri.

Există în schimb, pentru cei care nu vor doar să se lupte, clase a căror ocupație principală este confecționarea și construirea. Orice obiect din joc este făcut prin intermediul acestor clase, ei fiind motorul din spatele economiei. Au un rol important și în luptă, deoarece, pe lângă case, mine și diverse alte structuri, mai pot construi diverse fortificații ce au o utilitate practică pe câmpul de bătălie. În esență, vei putea juca strict ca un personaj ce doar construiește lucruri, fără să fii nevoit să ridici o sabie. Și celelalte clase pot construi, dar nu tocmai chestii la fel de mărețe ca un personaj dedicat acestei meserii.

Chamelot Unchained are nevoie de o sumă considerabilă, 2 milioane de dolari, în următoarele 27 de zile, la care fondatorul studioului va adăuga încă 2 milioane din banii proprii, și încă un milion din finanțare externă. Va fi un MMO cu taxă lunară, diverse perioade de abonament fiind incluse în recompensele pentru donații. În momentul actual, jocul a strâns aproape 800 de mii de dolari, și dacă va fi finanțat, îl vom vedea în decembrie 2015, deși va avea parte de teste alpha și beta mai devreme de acea dată.

Sursa:City State Entertainment